De beste bezorgervaring voor jouw klanten
Zijn je routes gemaakt? Dan is het tijd om je klanten te informeren hoe laat je bij hun verwacht aan te komen. RouteLogic biedt de mogelijkheid om met een SMS en/of e-mail jouw klanten te informeren. Door het unieke algoritme kunnen we een op 15 minuten nauwkeurige en realistische aankomsttijd voorspellen.
Door goede communicatie met je klant voorkom je onduidelijkheden en creëer je een 5-sterren bezorgervaring.
Nooit meer onduidelijkheden voor klanten
Jouw klanten ontvangen bij het versturen van notificaties een link naar de track en trace pagina. Op deze pagina zien ze de locatie van de chauffeur en hoe laat hij bij hun aankomt. De aankomsttijd wordt automatisch bijgewerkt.
Ook geven je klanten gemakkelijk bezorginstructies door. Een pakket kan persoonlijk worden afgegeven, bij de deur neergelegd worden of ze kiezen voor levering bij de buren. Is het pakket geleverd? Dan kan je met een foto en bericht duidelijk aangeven waar je het hebt neergelegd.
Informeer jouw klanten
RouteLogic maakt het je gemakkelijk om klanten goed te informeren.
Stuur een bericht zodra je de route hebt geplant en deel de verwachte aankomsttijd. Op de dag van levering kan je bij het starten van de route nogmaals een bericht sturen met een aankomsttijd die is bijgewerkt op de actuele situatie. Rij je al elektrisch? Met RouteLogic communiceer je dit ook met je klanten. Klanten waarderen duurzame bezorging.
Er kunnen bij het rijden van routes altijd onverhoopt zaken mislopen. Stel zelf in na hoeveel minuten vertraging klanten hierover automatisch geïnformeerd worden.
Welke mogelijkheden bieden we je nog meer?
RouteLogic biedt je vele mogelijkheden voor een vaste lage prijs per maand in twee verschillende pakketten.
We bieden je een oplossing om de perfecte routes te maken en om je chauffeurs en klanten te informeren.