Hesselink Koffie sinds 1885
Heerlijke koffie daar moet iedereen van kunnen genieten. Hesselink Koffie bestaat al sinds 1885 en bezorgt zelf de koffie bij haar klanten in de horeca, retail, op het werk of thuis. Klantervaring staat hoog in het vaandel bij Hesselink en daarom moet ook het bezorgen van de koffie goed geregeld zijn.
Het bezorgen van koffie begint bij goede routes. Je wilt voorkomen dat chauffeurs kris kras door steden rijden en veel uit het hoofd moeten doen. Hesselink ging op zoek naar de beste routeplanner in de markt en vond RouteLogic.
Op de boordcomputer van de voertuigen draait de app van RouteLogic zodat de chauffeurs altijd op de hoogte zijn van hun bezorgroute. Op kantoor kunnen ze de chauffeur live volgen eventueel bijsturen waarnodig. Ook geeft RouteLogic chauffeurs inzicht in hoelang zij onderweg zijn en wanneer ze klaar zijn met hun route. Dat zorgt voor rust bij chauffeurs.
Door een koppeling met Exact Globe en RouteLogic worden bestellingen automatisch ingelezen en kan met 1 druk op de knop een perfecte bezorgroute worden berekend over alle voertuigen. Klanten worden op de hoogte gebracht door een SMS en e-mail hoelaat hun levering plaatsvind.
"Wij willen een hoge service leveren en daarom vinden wij klantcontact heel belangrijk. Nu we met RouteLogic rijden zijn onze klanten razend enthousiast en ontvangen we alleen maar 5 sterren reviews"
Tom ten Dolle - operationeel manager Hesselink Koffie
Hesselink Koffie verteld in onderstaande video meer over de samenwerking met RouteLogic